tisdag 31 mars 2015

Deklarerat och Hoist finance

Deklarerat klart.
Lönen 620000kr
Utdelning och ränteinkomster 52000kr
Vinst värdepapper 70408kr
Förlust värdepapper 31800kr(en del av förlusten är pga att jag flyttat vissa värdepapper till ISK så har inte realiserat den än annat än på deklarationen)

Hoist börsintroduktion slutade som med alla jag tidigare varit med i. Tilldelningen blev låg och kursen gick upp. Spelar ingen roll om man får rätt gällande kursutvecklingen när man knappt får någon tilldelning av aktier änndå...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hittade din blogg via google och undrar om du skulle vara intresserad av ett länkbyte med mig?
    Jag driver bloggen www.västkustinvesteraren.se. Detta skulle hjälpa oss båda att placera oss högra upp i google sökmotor och driva besökare fram och tillbaka mellan våra bloggar!

    Ser fram emot ett lyckat och smidigt samarbete! :-)

    Med vänliga hälsningar
    Västkustinvesteraren

    SvaraRadera